Helt siden ice lanserte mobiltelefoni og startet utbygging av mobilnettet sitt har de hatt ett mål for øyet — å utfordre og forbedre det norske mobilmarkedet. Gjennom de første syv årene som mobiloperatør gikk de fra én kunde og én mobilmast, til over 700 000 kunder.
ice
Design, innsikt, analyse, konsept, testing og utvikling
UX og UI-design, konseptutvikling 2019-2020.
Ice har vunnet mange priser for sin fremragende kundeservice. Verktøyet kunderserviceagentene bruker heter Manny. Blank var med fra start.
UX og UI-design 2019-2021.
Når en selger i en av ice sine egne butikker eller hos forhandlere som Power eller Elkjøp selger en telefon med et ice-abonnement, gjennomføres salget i Diego. Blank har stått for UX og UI-design.
UX design - 2019- 2020
Mobilbytte var en innovasjon da det ble lansert i 20XX. Det tillot kundene å kjøpe telefon med en forsikring inkludert i prisen som gjør at de kan bytte telefon etter 18 måneder.
UX/UI design - 2021-2022
Ice satser hardt i bedriftsmarkedet, og Blank er med på ombygging og oppussing av Min Bedrift.
UX/UI-design, 2021
Ice har alltid hatt gode produkter for familien. Med iceFamilie ga vi alle som samlet familien hos ice enda flere kundefordeler.